Obchodné podmienky
Obchodné podmienky
E-shop www.palori.sk prevádzkuje spoločnosť:
PALORI, s.r.o.
Bernolákova 519/37
953 01 Zlaté Moravce, Slovensko
Adresa skladu:
Robotnícka 370/7
953 01 Zlaté Moravce
Telefón: +421 919282708
E-mail: palori@palori.sk
IČO: 52321274
DIČ: 2120976011
IČ DPH: SK2120976011
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, vložka číslo 47937/N.
Adresa expedície: (sklad, odosielanie tovaru, prijímanie vráteného tovaru, prijímanie reklamovaného tovaru a iné)
Robotnícka 370/7
Zlaté Moravce
95301
Slovensko
Vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami. Vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia platnými zákonmi SR.
Objednávka
Tovar uverejnený na našich stránkach si môžete objednať on-line priamo v našom internetovom obchode, alebo formou e-mailu na adrese : palori@palori.sk. V prípade objednávania formou e-mailu je potrebné uviesť názov a kód tovaru, požadované množstvo a Vašu presnú adresu s telefónnym číslom. Okrem toho špecifikujte aj želaný spôsob dopravy a platby.
V prípade nejasností nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu, alebo na telefónnom čísle 0919282708, na ktorom radi odpovieme na Vaše otázky.
Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy. Po záväznom odoslaní objednávky dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim.
Povinnosti predávajúceho
Našim zákazníkom sa zaväzujeme dodať objednaný tovar v požadovanom množstve a v kúpnej cene, ktorá je platná v deň odoslania objednávky.
Všetok tovar, ktorý predávame na našom internetovom obchode vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.
Zároveň však nezodpovedáme za:
- poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou;
- oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou;
- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne uvedenými kontaktnými údajmi;
- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.
Povinnosti kupujúceho
Zákazník (kupujúci) sa odoslaním objednávky zaväzuje:
- objednaný tovar prevziať, skontrolovať jeho stav a v prípade akýchkoľvek závad nám tieto bezodkladne oznámiť.
- zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
Ceny a platobné podmienky
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru.
Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny.
Keďže sme platcami DPH, uvádzame pri tovare aj cenu bez DPH, ale konečná cena je uvedená s DPH. Ku konečnej cene tovaru budú pripočítané náklady spojené s doručením tovaru (prepravné, dobierka) - v zmysle ďalších ustanovení našich obchodných podmienok.
Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb.
Faktúra je zasielaná na Váš email uvedený pri registrácii, resp. objednávke.
Zľavové kupóny
Svojim zákazníkom môžeme poskytnúť zľavové kupóny na nákup tovaru v e-shope www.palori.sk. Tieto kupóny majú formu percentuálnej zľavy alebo absolútnej hodnoty.
Takto poskytnutá zľava sa nevzťahuje na náklady spojené s doručením tovaru (poštovné) a nie je možné ju kombinovať s inými zľavami (tovar v akcii, výpredaje, vernostné zľavy).
Dodacie podmienky
Po prijatí objednávky v našom e-shope, odošleme zákazníkovi (kupujúcemu) potvrdzujúci email o tom, že objednávka bola prijatá. V prípade, že tento email nebude zákazníkovi doručený, zákazník (kupujúci) skontroluje svoju zadanú emailovú adresu alebo nás kontaktuje na email: palori@palori.sk, prípadne telefonicky.
Objednávky s platbou online, alebo na dobierku prijaté do 9:00 hodiny, štandardne vybavíme (odošleme tovar) ešte v ten istý pracovný deň. Objednávky s platbou online, alebo na dobierku prijaté po 9:00 hodine, vybavujeme (odošleme tovar) hneď v nasledujúci pracovný deň po ich prijatí. Pri objednávkach s platbou bankovým prevodom na náš účet, sú na zákazníkovu emailovú adresu zaslané platobné údaje potrebné na úhradu. Po úhrade, mu tovar odošleme najneskôr v nasledujúci pracovný deň po pripísaní úhrady na náš bankový účet.
Uvedené časové rámce odoslania tovaru neplatia v prípade, že bola vopred ohlásená dovolenka alebo iný dôvod pre nevybavenie objednávok.
V prípade, že Vami požadované množstvo a druh tovaru (uvedené v objednávke) nebude možné dodať v súlade s dodacími podmienkami, budeme Vás kontaktovať telefonicky alebo mailom s návrhom riešenia.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný vopred uhradiť náklady prvého aj opätovného doručenia tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť možnosť objednávania tovaru na dobierku vybraným zákazníkom podľa vlastného uváženia. Jedná sa najmä o tých zákazníkov, ktorí svoj objednaný tovar na dobierku v minulosti neprebrali a nám tým vzniknutú škodu na vyžiadanie neuhradili.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia - tovaru na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom neobsahuje faktúry, faktúry zasielame elektronickou formou, nájdete si ju preto vo Vašej emailovej schránke. Papierovú formu faktúry zasielame výlučne na požiadanie.
Ceny dopravy
Ceny dopravy sa zobrazujú automaticky v rámci objednávania tovaru v našom e-shope www.palori.sk. Ceny prepravy zrkadlia aktuálny cenník dopravcu. V rámci obchodných akcií však môžeme poskytnúť s aktuálnych cien prepravcu zľavy.
Storno objednávky
Kupujúci môže stornovať objednávku v čase od objednania tovaru do času kým predajca odovzdá tovar prepravcovi. Kupujúci môže stornovať objednávku e-mailom na adresu palori@palori.sk, pričom je povinný uviesť presné číslo objednávky. Storno potvrdzuje predávajúci.
Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru
V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru, bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote, berie na vedomie uhradenie nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy (najmä uhradenie nákladov na spätné vrátenie/doručenie tovaru na sklad predávajúceho). Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení na adresu skladu našej spoločnosti: PALORI, s.r.o. Bernolákova 37, Zlaté Moravce, PSČ: 95301, Slovensko. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný, resp. v stave ktorý nezodpovedá stavu v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar. Spotrebiteľ je zároveň povinný zaslať predávajúcemu dokument/žiadosť o odstúpenie od zmluvy, buď písomne alebo emailom na adresu predávajúceho: palori@palori.sk, alebo poštou na adresu: PALORI, s.r.o., Bernolákova 37, 953 01 Zlaté Moravce.
Predávajúci nemôže byť zodpovedný za to ak chybou zákazníka, chybou pošty alebo technickou chybou elektronickej pošty nedošlo reálne k doručeniu Žiadosti o odstúpenie od zmluvy. Preto zákazníkom odporúčame overiť si jej doručenie na našu spoločnosť telefonicky na číslach uvedených v sekcii Kontakty nášho e-shopu www.palori.sk. V odstúpení od zmluvy je potrebné uviesť tovar, číslo objednávky alebo faktúry a kontaktné údaje a telefónne číslo na ktorom je zákazník odstupujúci od zmluvy reálne zastihnuteľný, ako aj číslo bankového účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná/vrátená zo strany predávajúceho.
Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu, resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu, bezodkladne po vrátení objednaného tovaru, najneskôr do 15 dní. Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné v prípade, ak bol tovar čiastočne spotrebovaný. Takisto nie je možné odstúpiť od zmluvy u tovaru, ktorého charakter to vylučuje predovšetkým z hygienických dôvodov. Pokiaľ bude vrátený tovar neúplný, poškodený, či viditeľne použitý, môže si predávajúci uplatniť náhradu škody.
Reklamácia tovaru
Na predávaný tovar, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. V prípade tovarov s krátkou respektíve kratšou trvanlivosťou, je určujúci dátum spotreby uvedený na obale. Vystavený doklad o predaji slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru kupujúcemu. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zaniká.
Práva a povinnosti kupujúceho sa riadia podľa Občianskeho zákonníka. Záruku je možné uplatniť na adrese nášho internetového obchodu www.palori.sk alebo na adrese spoločnosti, pričom náklady spojené s doručením hradí kupujúci. Zásielky s vráteným tovarom je potrebné zaslať na adresu nášho skladu, zásielky odoslané na poštu nebudú prevzaté, rovnako aj zásielky poslané na dobierku.
Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, používaním tovaru v podmienkach ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, alebo poveternostných podmienok.
K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť písomnú reklamáciu vrátane popisu závady, návrhu na vybavenie reklamácie, kópiu dokladu o nákupe (faktúru), prípadne zápis o škode, ak k poškodeniu došlo počas prepravy.
Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 kalendárnych dní od jej písomného doručenia.
Ochrana osobných údajov a ochrana spotrebiteľa
Predajca sa riadi zákonom o ochrane osobných údajov v aktuálnom platnom znení.
Záverečné ustanovenia
Predávajúci si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky, alebo zákonov a to bez súhlasu kupujúceho. Obchodné podmienky sa spravujú Obchodným zákonníkom a iným príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, že by sa niektoré ustanovenie týchto Obchodných podmienok z akýchkoľvek dôvodov stalo neplatným alebo neúčinným, nespôsobuje táto skutočnosť neplatnosť alebo neúčinnosť ostatných častí Obchodných podmienok.
Zlaté Moravce, 10.11.2021.